Lembu dan Kambing Aqiqah

Assalamu'alaikum Wrmbth, lembu dan kambing aqiqah dibekalkan oleh Pakar Kambing Golek Dan Panggang Harga Murah sedia sepanjang masa insyaallah untuk memenuhi permintaan tuan puan sekalian. Insyaallah lembu dan kambing aqiqah kami cukup syarat untuk sembelihan aqiqah. Antara syarat syarat binatang sembelihan untuk aqiqah adalah sihat, tidak cacat dan cukup umur.
kambing golek panggang
Perkhidmatan  Pakar Kambing Golek Dan Panggang Harga Murah mendapat sambutan hebat. Alhamdulillah


Pakar Kambing Golek
Bekalan kambing biri biri aqiqah kini juga disediakan sepanjang masa

harga kambing golek
Lembu untuk aqiqah dan sembelihan kenduri kendara juga menunggu tempahan anda

Berat lembu dan kambing aqiqah kami insyaallah menepati kehendak anda semua. Bekalan kambing aqiqah kami adalah seberat 40kg hidup dan insyaallah mempunyai daging yang bayak. Lembu aqiqah dan bukan aqiqah kami pula mempunyai lingkungan berat bergantung kepada kemahuan anda. Setara dengan bayaran wang anda dan insyaallah diberkati harta yang dibelanjakan anda untuk ibadat aqiqah dan menjamu para hadirin hadirat sekalian.


Perkhidmatan terbaru kami insyaalah, membekalkan daging lembu kotak untuk majlis kenduri kendara. Terdapat 3 gred daging kotak iaitu gred A B dan C. Hubungi kami insyaallah kami akan penuhi

Pakar Kambing Golek Dan Panggang Harga Murah akan sentiasa berusaha meningkatkan keupayaan kami untuk memenuhi permintaan semasa dan menggalas tanggungjawab fardhu kifayah ini. Doakan kami berjaya dalam perjuangan membekalkan haiwan lembu dan kambing aqiqah ini untuk kemaslahatan umat islam seluruhnya. Syukur Alhamdulillah.

Comments

Popular Posts