Kambing Aqiqah 2012

Assalamu'alaikum Wrmbth, Istimewa kepada para pelanggan kambing aqiqah Pakar Kambing Golek Dan Panggang Harga Murah  Stok kambing aqiqah yang cukup syarat untuk anda semua sentiasa tersedia di kandang kami khusus bagi ibubapa yang mahu melaksanakan sunat muakkad ini. Kami menyediakan perkhidmatan sembelihan kambing aqiqah dan juga lembu bagi umat islam di Selangor Kuala Lumpur dan Putrajaya.
kambing aqiqah
Kambing aqiqah dan biri biri Pakar Kambing Golek Dan Panggang Harga Murah memang kacak

Create your own banner at mybannermaker.com!
Harga kambing aqiqah yang kami tawarkan berpatutan dan setara dengan kualiti servis ditawarkan. Kami akan cuba untuk mengikuti sunat melaksanakan aqiqah sebaik mungkin iaitu menggunakan pisau tajam untuk menyembelih, sembelihan pada waktu pagi (bergantung pada keadaan) dan sebagainya. Kambing aqiqah perlulah cukup umur dan sihat agar sembelihan  terbaik diterima Allah swt. Lagipun ibadat aqiqah dilakukan sekali seumur hidup untuk seorang anak.
kambing aqiqah
Kambing Pakar Kambing Golek Dan Panggang Harga Murah tidak dilepaskan ke bawah, jadi jangan risau tentang makan rumput jiran

Sila lawati kandang kambing kami di Klang untuk melihat sendiri keadaan haiwan tersebut. Kami mengalu-alukan kedatangan anda dan sila hubungi kami sebelum ke kandang untuk sesi konsultasi. Seiring dengan usia syarikat kami menawarkan perkhidmatan bekalan kambing dan lembu dan aqiqah, kami bertekad untuk sentiasa berhijrah kearah yang lebih baik Insyaallah. Doakan kami berjaya ya.

Comments

Popular Posts