DAGING LEMBU SEGAR

Assalamu'alaikum Wrmbth,

lembu
Kami di Pakar Kambing Golek Dan Panggang Harga Murah kini membekalkan Daging Lembu Segar untuk memenuhi permintaan anda. Daging lembu kami Segar kami disembelih sendiri oleh tukang sembelih berpengalaman dan bukan daging lembu tiruan. Buat masa ini, tempahan daging lembu segar hendaklah dibuat 2 minggu sebelum majlis kenduri (atau tarikh menggunakannya) kerana kami perlu merancang tarikh penyembelihan lembu tersebut.

Khidmat masakan berkuah untuk kenduri juga disediakan dan Antara resepi yang menjadi pilihan ramai ialah Daging Lembu Masak Kicap, Resepi sup daging lembu dan hidangan berkuah lain seperti Kari, Kurma dan Gulai Kawah. Upah masakan perhidangan ialah RM200/Hidangan

Saya pernah menjamu hidangan daging Lembu Salai yang disediakan oleh chef hebat dan rasanya memang menakjubkan.

Harga daging lembu di pasaran Malaysia bergantung pada musim perayaan dan kami akan sentiasa mencari cara supaya urusan tuan puan dapat dipermudahkan Insyaallah. Harga daging lembu 2011 dikawal oleh agensi kerajaan yang berkaitan agar tidak melepas harga siling. Anda boleh memeriksa harga daging lembu semasa di laman web FAMAexchange untuk pembelian terbaik.

Comments

Popular Posts