Kambing Golek Shah Alam

Assalamu'alaikum Wrmbth, Istimewa Cuti Sekolah denga Kambing Golek Shah Alam Bandar Anggerik. Meriahkan dan gamatkan suasana majlis anda dengan hidangan KAMBING GOLEK Pakar Kambing Golek Dan Panggang Harga Murah khusus bagi kawasan SHAH ALAM.Keenakan daging kambing panggang yang diperap dengan sos istimewa pasti menggetarkan rasa dan membangkitkan selera.


Hidangan Kambing Golek Bagi Kawasan Shah Alam
PAKEJ KAMBING GOLEK Shah Alam kami adalah seperti berikut: NOVEMBER 2011
  1. Kambing golek (Non Aqiqah) RM900
    • Pelayan untuk memanggang dan memotong daging
    • Sos Black Pepper @ Lada hitam
    • Kentang Lenyek (MAsh Potatoes)
    • Coleslaw
    • Sembelihan bukan aqiqah (Bermaksud bukan atas niat aqiqah kelahiran anak)
  2. Kambing golek (Aqiqah) RM1150
    • Sama seperti diatas kecuali Sembelihan diniatkan atas nama individu yang hendak diaqiqahkan yang memerlukan ia mematuhi semua syarat haiwan sembelian untuk aqiqah dan korban 
Kami telah membekalkan hidmat kambing golek Shah Alam yang diperap dengan rempah ratus semalaman untuk membangkitkan aroma dan rasa yang menambat hati. Testimoni para pelanggan kami ada disediakan di Blog Kambinghalal kami ini untuk rujukan tuan-puan sekalian.

Semestinya persepsi masyarakat kita tentang mitos daging kambing yang kurang benar telah berjaya diubah dengan kesedaran generasi sekarang. Bagi memastikan supaya kepuasan maksimum dapat dicapai, anda boleh memilih sendiri kambing kami di Kandang yang terletak di Klang 15 minit sahaja pemanduan daripada Pusat bandar Shah Alam. Kambing Golek Shah Alam kami menggunakan kambing yang cukup syarat sembelihan aqiqah iaitu cukup umur, sihat dan tiada kecacatan. 

Dengan makanan ternakan yang dihasilkan sepenuhnya oleh orang islam dan diperbuat oleh bahan halal seperti gula merah (molases), serbuk koko dan PKC (hasil kelapa sawit) dan tumbuhan hijau yang ditanam disekitar kandang, kambing kami sihat sihat dan terjaga kesihatannya. Dapatkan hidangan Kambing Golek Shah Alam dengan menghubungi Pakar Kambing Golek Dan Panggang Harga Murah

    Comments

    Popular Posts