Kambing Aqiqah September 2012

Assalamu'alaikum Wrmbth, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Taqabbalallahu Minna Wa minkum. Sebulan Pesta ibadat Ramadhan sudah berlalu, kini tiba masanya bulan syawal. Kami menawarkan perkhidmatan bekalan kambing aqiqah dan bukan aqiqah untuk rumah terbuka aidil fitri. Marilah kita menghubungkan silaturahim disamping menghidupkan sunnah  Rasulullah SAW seperti menyembelih kambing aqiqah untuk zuriat anugerah Allah SWT. Dengan kambing aqiqah cukup syarat yang ditetapkan oleh agama islam apa tunggu lagi hubungi kami, insyaallah kami akan laksanakan amanah anda ini.

Seperti biasa, kami sertakan butiran kambing aqiqah dan sembelihan biasa bukan aqiqah bagi bulan September 2012

Jenis kambing Sembelihan : Biri2 dan Kambing Kacuk cukup syarat untuk aqiqah

Spesifikasi Kambing : Cukup syarat untuk Kambing aqiqah

Berat Kambing aqiqah : +-40kg
Harga Kambing  : RM780
Saranan tempahan: ASAP, lagi awal lagi bagus
 Pahala dan ganjaran Allah swt bagi mereka yang melaksanakan sunnah Rasulullah SAW. Hubungi dan Tempahlah Kambing aqiqah. Hubungi Pakar Kambing Golek dan Panggang Harga Murah. Harga kambing berpatutan kualiti diutamakan.

PS: Mulai 1 Nov 2012 Semua artikel berkenaan ternak kambing dan pengalaman mengembala kambing telah dipindahkan ke http://ternakkambingmalaysia.blogspot.com untuk kemudahan semua pihak. Blog kambinghalal adalah blog rasmi syarikat kami dan khusus mengenai artikel kambing aqiqah. Terima kasih atas sokongan anda semua. Wallahu'alam

Comments

Popular Posts