Catering Majlis Aqiqah Bandar Putri

Harga Kambing Golek Panggang dan Tempahan

Catering Kambing golek Majlis Aqiqah Bandar Putri

Assalamu'alaikum Wrmbth, Catering Majlis Aqiqah di Bandar Putri Klang telah selamat diadakan pada 29 Oktober lepas. Baru hari ini ada kesempatan untuk mengulas. 2 ekor kambing golek telah siap dihidangkan kepada para tetamu yang hadir disertai dengan menu sampingan seperti kentang putar, sos lada hitam dan coleslaw. SILA TELEFON atau SMS 0192653791
Kambing Golek Aqiqah
Panas diatas pemanggang, kambing golek menyerikan majlis aqiqah anda

Hidangan Kambing Golek Panggang Istimewa

Panas dan lazat untuk sajian tetamu sekalian. Alhamdulillah, hidangan kambing golek bagi catering majlis aqiqah ini berjaya kami laksanakan denganjayanya tanpa sebarang aral melintang. Masalah hadir untuk diselesaikan bukan? Majlis aqiqah ini diadakan untuk anak lelaki pelanggan kami. Majlis ini dimulakan pada jam 2 petang dan hidangan kambing golek yang dihidangkan habis dalam jangka masa 2 jam sahaja dihidangkan. Cuaca yang cerah di Bandar Putri pada hari tersebut melancarkan lagi temasya pada hari tersebut. Memang rakyat Malaysia sedang dilanda demam kambing golek bukan.
Kambing Golek Aqiqah
Peta ke Bandar Putri Klang

Segala puji hanya dari Allah kerana memberikan kami kelapangan untuk menjayakan catering majlis aqiqah di Bandar Putri ini dengan sempurna. Hingga bertemu lagi di lain masa Insyaallah.

Comments

Popular Posts