Kambing Golek Klang

Assalamu'alaikum Wrmbth,

Meriahkan majlis rumah terbuka anda dengan keenakan Kambing golek Klang Pakar Kambing Golek Dan Panggang Harga Murah yang dipanggang dirumah anda. Tidak kira untuk apa juga majlis siang atau malam, kami menyediakan perkhidmatan golek disekitar daerah KLANG, MERU, SETIA ALAM, BUKIT TINGGI, SRI ANDALAS dan PELABUHAN KLANG.

Ramai telah mencuba dan semakin ramai yang tergila-gilakan keenakan daging golek dengan sos perapan istimewa, sos lada hitam black pepper, coles law dan kentang putar Mash potatoes.Perkhidmatan kambing golek klang ini terbuka bagi ibu bapa sepanjang masa terutama pada musim cuit sekolah 2011 dengan kenduri kendara yang menjelang tiba.

Pakej kambing golek klang ini disertakan pada harga RM900 (Bukan Aqiqah) dan RM1200 (Aqiqah). NOVEMBER 2011

Create your own banner at mybannermaker.com!
Hubungi Pakar Kambing Golek Dan Panggang Harga Murah untuk pertanyaan lanjut bagi mendapatkan perkhidmatan kambing golek klang bandar diraja ini. Gamatkan suasana majlis anda dengan hidangan kambing golek yang pasti digemari oleh para tetamu dan rakan taulan yang berkunjung nanti.

Pakej Kambing Golek Klang ini meliputi 1 ekor kambing panggang di majlis tuan puan berserta hidangan sampingan seperti coleslaw, mash potatoes dan kuah lada hitam (Black pepper). Dihidangkan semasa panas dan dipotong semasa majlis berlangsung.

Ramai yang telah berpuas hati dengan hidangan kambing golek Klang ini dan anda boleh membaca testimoni mereka di blog kami. Dengan kambing yang kami ternak sendiri di ladang kami di Klang dan sangat hampir dengan Shah Alam, kami mengalu-alukan lawatan anda ke kandang.

Comments

Popular Posts