Maklumbalas Katering Kambing Aqiqah

Assalamualaikum Wrmbth,

Ucapan penghargaan dan sekalung penghargaan diucapkan kepada keluarga En. Kamarul kerana Majlis Aqiqah anak beliau yang berjalan lancar pada sabtu 5 Februai 2011 di Jalan Ipoh Kuala Lumpur.

Berikut saya kongsikan maklumbalas beliau mengenai perkhidmatan kambing aqiqah beserta pakej katering kami. :)

Assalamualaikum...

Saya serta keluarga mengucap kan ribuan terima kasih atas perkhidmatan pihak en yang terbaik dan paling bagus..syukur alhamdulillah majlis anak saya dgn izin allah termakbul hari ini..saya memang berpuas hati terhadap pakej catering dan aqiqah pihak tuan..disini dengan ikhlas nya saya memberi skala 10 bagi keseluruhan perkhidmatan pihak tuan.Terbaik bg saya...insya allah jika ade majlis lg saya akan mendapatkan perkhidmatan pihak tuan..

Ribuan terima kasih kepada pihak catering yang bersusah payah menjayakan majlis ini serta terima kasih kepada semua pekerja pihak tuan wasalam

Kami juga berbesar hati menerima pelanggan kami dan melaksanakannya sebaiknya. Insyaallah.

Bagi mereka yang berhajat melaksanakan majlis kambing aqiqah, bekalan susu kambing dan kambing golek dan pakej katering.. Boleh Hubungi kami KAMBINGHALAL

Comments

Popular Posts